Calendar

Bugetare participativă

Calendar2018-11-19T09:33:35+00:00
1

1 iulie – 30 august 2018

Depunerea proiectelor

  • pentru a putea trimite propuneri de proiecte sau pentru a putea vota, este obligatorie înregistrarea pe platforma bugetareparticipativa.sibiu.ro, adaptată pentru dispozitivele mobile
  • fiecare cetățean poate formula una sau mai multe propuneri de proiecte (câte un proiect pentru fiecare domeniu)
2

1 septembrie – 14 octombrie 2018

Analiza proiectelor

  • propunerile de proiecte vor face obiectul unei analize tehnice şi legale
  • în urma acestei verificări, se va stabili lista proiectelor eligibile
  • Primăria poate unifica mai multe proiecte cu același obiect și le poate supune la vot în această nouă formă, cu înștiințarea prealabilă a deponenților
  • fiecare persoană al cărei proiect a fost declarat neeligibil poate să primească, la cerere, un răspuns scris cuprinzând motivele pentru care propunerea a fost declarată neeligibilă
  • toate proiectele declarate eligibile urmează să fie supuse votului cetăţenilor
3

15 – 28 octombrie 2018

Prima etapă de vot

  • fiecare cetățean înscris pe platforma bugetării participative poate alege șase proiecte (câte unul pentru fiecare dintre cele șase domenii stabilite)
  • în această etapă, se vor selecta maxim 30 proiecte
  • primele trei proiecte clasate în funcție de numărul de voturi din fiecare domeniu vor intra automat în a doua etapă de vot, iar celelalte în funcție de numărul de voturi, indiferent de domeniul din care fac parte

31 octombrie 2018

Validare vot I

  • Primăria se va asigura că procesul de votare este valid
4

1 – 15 noiembrie 2018

A doua etapă de vot

  • în a doua etapă, fiecare cetățean poate alege un singur proiect din cele maxim 30 stabilite în prima fază
  • la finalul acestei etape, vor fi selectate 10 proiecte
  • primul proiect din fiecare domeniu clasat în funcție de numărul de voturi va fi selectat automat, iar restul proiectelor vor fi selectate în ordinea numărului de voturi, indiferent de domeniul din care fac parte

20 noiembrie 2018

Validare vot II

  • Primăria se va asigura că procesul de votare este valid
5

30 noiembrie 2018

Afişare rezultate finale

  • lista proiectelor care vor fi implementate se va stabili în funcție de numărul de voturi
  • primul proiect din fiecare domeniu (în funcție de numărul de voturi) va fi selectat automat, restul proiectelor vor fi alese în funcție de numărul de voturi sau oportunitatea proiectului la nivelul municipiului și indiferent de categoria din care fac parte.
  • cele 10 proiecte urmează să fie implementate începând cu anul 2019

Timp rămas pentru depunerea proiectelor